Podatki o podjetju
OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p.
Ulica heroja Lacka 4
2230 Lenart v Slovenskih goricah
Matična številka: 8707898000
Davčna številka: 19061676
E-pošta: [email protected]
Telefon: 070 365 348
Podjetje je vpisano v register pri AJPES, izpostavi Maribor dne 01. 09. 2020 pod številko 316-08-01180-2020/2
DDV ni obračunan na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).
1. Osnovne informacije
Spletna trgovina OBJEM ŽIVLJENJA in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati v komercialne namene brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka OBJEM ŽIVLJENJA in logotip sta v lasti podjetja OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p.
OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p. si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani objemzivljenja.si.
Splošni pogoji veljajo od 1. 10. 2020 naprej.
Naročniki ponudnikovih storitev se morajo strinjati s spodaj navedenimi pogoji oziroma členi. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb spodaj navedenih členov brez predhodnega obvestila. Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na naši spletni strani, naročnikov ne bomo o tem posebej obveščali. Naročnike bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani www.objemzivljenja.si in ne preko ostalih metod obveščanja.
V primeru spremembe določenih členov Splošnih pogojev poslovanja, bo sprememba razvidna z datumsko oznako izvedbe spremembe na dnu Splošnih pogojev, ter z oznako člena, ki je bil spremenjen. Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. V primeru, da nadaljujete z uporabo naših storitev, soglašate, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.
Splošni pogoji poslovanja v spletni trgovini OBJEM ŽIVLJENJA, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti trgovca,
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine,
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave,
- informacije o načinu plačila,
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike z uporabniki.
Podjetje OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p. se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: [email protected]. Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.
Podjetje OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p. si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
2. Postopek nakupa
V spletni trgovini objemzivljenja.si lahko blago in storitve naročite na naslednji način: Preko obrazca v spletni trgovini.
Pri naročilu preko obrazca na spletni strani je obvezna navedba maila, na katerega pošljemo potrdilo naročila. Glede odstopa od naročila glejte točko 3.1.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti [email protected]. Račun se hrani na sedežu podjetja.
Nakup na vseh spletnih straneh podjetja OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p. izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.
Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.
Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p. ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.
Odpošiljanje: OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.
Kupcu je po izbiri blaga in pred oddajo naročila v košarici/na blagajni omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter popravek morebitih napak oz. količin naročenega.
Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov [email protected] pa pošlje zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na 070 365 348.
Vse o načinih plačila in dostavi si lahko preberete na straneh Načini plačila in Dostava.
Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanem blagu in storitvah in ostanejo last podjetja OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p. tudi potem, ko so vam izročeni, vse dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.
Orgoniti iz spletne trgovine OBJEM ŽIVLJENJA so ročno narejeni in unikatni. Noben izdelek ni popolnoma enak drugemu. Možna so odstopanja med barvami dejanskih izdelkov in izdelkov na fotografiji.
Cene izdelkov so izražene v evrih in veljajo, tako kot tudi morebitni popusti ali ugodnosti, na dan oddaje naročila. Cene se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. V ceno izdelka niso všteti stroški pošiljanja. Stroški pošiljanja se obračunajo na blagajni ob zaključku naročila.
Vsa naročila iz spletne trgovine prejeta in potrjena vsak delavnik do 13:00 ure se predvidoma odpošljejo še isti dan. Pridržujemo si pravico, da naročila za izdeke na zalogi odpošljemo v najkasneje 2 delovnih dneh od potrditve naročila za unikatne izdelke (kategoriji Orgoniti in Simboli) pa do 5 delovnih dni od potrditve naročila. V primeru, da bi blago pošlo ali bi bilo samo delno dobavljivo, vas bomo v najkrajšem času obvestili na vaš elektroski naslov o novem roku dobave oziroma razpoložljivi količini.
Blago, ki ima oznako “Ni na zalogi”, je praviloma tudi dobavljivo na zahtevo. Več informacij o tem blagu lahko pridobite s povpraševanjem na [email protected], kjer vam bomo tudi podali okviren rok dostave.
3. Odstop od pogodbe, garancija in vračila
Naročilo blaga in storitev lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila, prekličete.
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (elektronski naslov: [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Blago je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tu.
Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobno 43.č člen in 43.d člen).
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).
Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.
Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt ali pošljite sporočilo na [email protected]. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena
Napaka na izdelku je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:
- Odpravo napake
- Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
- Zamenjavo blaga
- Vračilo plačanega zneska
Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na telefonsko številko 070 365 348 ali [email protected] in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik Podjetju v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.
Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).
Varovanje osebnih podatkov in obdelava podatkov
Podjetje OBJEM ŽIVLJENJA, Tadeja Kurnik s.p. je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
Več o naši politiki zasebnosti preberite tukaj.